Ik ga !morgen! op reis en ik neem mee.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Staaij - WaarBenJij.nu Ik ga !morgen! op reis en ik neem mee.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Staaij - WaarBenJij.nu

Ik ga !morgen! op reis en ik neem mee....

Door: lisavanderstaaij

Blijf op de hoogte en volg Lisa

27 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog 1 dag voor vertrek: de spanning stijgt met de minuut....

Wat moet ik allemaal meenemen!!? Ik ben vanmorgen maar begonnen met het bij elkaar rapen van alle spullen die ik wil/moet meenemen: laptop, gitaar, kleding, foto's, opladers, toilletspullen en ga zo maar door..

Nog steeds voelt het een beetje onwerkelijk dat ik morgen avond in Finland zit..
We vertrekken om 13.15 vanaf Schiphol naar Riga. Daar moeten we overstappen. Vervolgens vliegen we naar lappeenranta waar het vliegtuig een tussenstop maakt en dan vliegen we uiteindelijk naar Kuopio waar we om 23.00 's avonds (lokale tijd = 1 uur later dan hier) hopen aan te komen..

Inderdaad..We moeten dus drie keer opstijgen en landen.. 0_0 Voor de mensen die mij nog niet hebben meegemaakt in een vliegtuig: ik vind het doodeng. Vorige vliegreis heb ik scoobydoo touwtjes zitten vlechten, voor afleiding..
Iemand nog tips? :)

Een lange tijd heb ik alleen maar rondgebazuind dat ik wel lekker zou gaan studeren in Finland, maar nu het zo dichtbij is moet ik toegeven dat ik het toch wel heel spannend vind :)

Mensen die mij willen ondersteunen kunnen altijd een kaartje/postduif/brief/foto sturen naar: Sarkiniementie 18 As. 11/2, 70700 KUOPIO met puntes op de eerste a van sarkiniementie :D

Ik zie jullie na de kerst weer!!

xx lies

  • 27 Augustus 2010 - 11:43

    Jis:

    Lies! Kan ik vanavond niet nog eventjes snel langs komen droppen voor een laatste afscheid? Heb je nog helemaal niet gezien verdeurie..
    xx

  • 27 Augustus 2010 - 17:46

    Maarten:

    'Heee lies!

    Wat spannend allemaal! ik zit inmiddels al een week in spanje en het bevalt me heel goed! je lleert snel mensen kennen van de erasmus groep.! ik heb vandaag een kamer gevonden en die is 5 min vant strand:D
    Was je feestje nog leuk? kon er niet bij zijn! ik vloog namelijk de volgende dag al om kwart voor 8 ofzo;)

    hoor wel hoe het met je gaat! goodluck!
    Tip voor vliegtuig:naar buiten kijken hoe vet het wel niet is!

  • 28 Augustus 2010 - 19:49

    Erna:

    Hey Lies, je zit nu nog in de lucht maar ik hoop dat je goede vluchten hebt gehad!
    Heel veel plezier daar!
    Dikke knuffel
    Mam

  • 29 Augustus 2010 - 13:07

    Charlotte:

    Lies!

    Super vet :-) !!! Ga lekker genieten; en vanaf deze zijde zal er regelmatig een update komen a la Energos/kring!

    Liefs! Char.

  • 30 Augustus 2010 - 07:11

    Ina:

    Ha Lisa! Je bent jarig! 20 jaar...van harte gefeliciteerd! Je eerste verjaardag in het buitenland? Zal wel vreemd zijn. Groetjes van Ina

  • 30 Augustus 2010 - 17:07

    Esmee:

    Smiesie!

    Gefeliciteeeeeerd :D!
    Hoe is het om je verjaardag te vieren in Finland haha?
    Heb je het vliegen overleefd? En hoe is je kamer? Let me know!
    Kus, ook voor Loesje.

    Es

  • 30 Augustus 2010 - 19:34

    O+O STAAIJ:

    Nu weweten dat je goed bent aangek0men slapen wij ook weer goed .Gefeliciteerd en nog een fijne verjaardag.

  • 31 Augustus 2010 - 16:39

    Els Van Der Vlies:

    Hoy Lisa,
    Wat leuk, dat jij een blog bijhoudt!!!!!
    Ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor!!!!!
    Zo te zien hebben jullie het daar prima naar je zin.
    Geniet ervan, het is een leuke ervaring, die niet iedereen kan meemaken....
    Hartelijke groet en liefs ook voor de anderen, oa. Loessie!!!!
    dag,tot de volgende keer
    moeder Anneloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Finland: studeren tussen de meren!

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Tijd niet gezien!

04 Oktober 2010

Stockholm & Studeren

15 September 2010

De dozen

05 September 2010

Eerste week Kuopio!

31 Augustus 2010

Verjaardag in Finland
Lisa

Hallo! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn site. Het gaat echt gebeuren: Ik ga naar Finland! 28 augustugs a.s. vlieg ik samen met een paar meiden naar dé studentenstad van Finland: Kuopio! Wij gaan daar, met 7 studenten van de EUR, 3,5 maand lang vakken volgen aan de University of Kuopio. Ik zal op deze site al mijn wilde verhalen rond dit avontuur met jullie delen! Finland, here we come! XX lisa

Actief sinds 16 Juni 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 15966

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2010 - 30 November -0001

Finland: studeren tussen de meren!

Landen bezocht: