Finland: studeren tussen de meren! - Reisverslagen van Lisa van der Staaij - WaarBenJij.nu Finland: studeren tussen de meren! - Reisverslagen van Lisa van der Staaij - WaarBenJij.nu

Finland: studeren tussen de meren!

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Tijd niet gezien!

04 Oktober 2010

Stockholm & Studeren

15 September 2010

De dozen

05 September 2010

Eerste week Kuopio!

31 Augustus 2010

Verjaardag in Finland
Lisa

Hallo! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn site. Het gaat echt gebeuren: Ik ga naar Finland! 28 augustugs a.s. vlieg ik samen met een paar meiden naar dé studentenstad van Finland: Kuopio! Wij gaan daar, met 7 studenten van de EUR, 3,5 maand lang vakken volgen aan de University of Kuopio. Ik zal op deze site al mijn wilde verhalen rond dit avontuur met jullie delen! Finland, here we come! XX lisa

Actief sinds 16 Juni 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15929

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2010 - 30 November -0001

Finland: studeren tussen de meren!

Landen bezocht: