Appartement!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Staaij - WaarBenJij.nu Appartement!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Staaij - WaarBenJij.nu

Appartement!!

Door: lisavanderstaaij

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

We hebben een appartement!!
Samen met Loes hebben we een drie kamer appartement in Sarkinimi. De derde persoon is nog onbekend, dus dat wordt spannend. Twee andere meiden van BMG zitten twee appartementen naast ons, dus dat wordt één groot feest!
Helaas heb ik de kamer pas vanaf 1 sept. ipv 1 augustus, dus dat worden drie knusse nachtjes in Loes d´r bed ;)
Zo komt het steeds een stukje dichterbij.... leukleukleuk

  • 16 Augustus 2010 - 13:53

    Iris:

    Hee! Ik zie je opeens staan op Roos dr blog, wat superleuk dat je in Finland gaat studeren!! Kan me voorstellen dat je er zin in heb! Heel veel plezier ( en natuurlijk succes met studeren;) )

  • 16 Augustus 2010 - 21:51

    Lisa Van Der Staaij:

    Hee ier!! Wat leuk dat je een berichtje stuurt :D Hoe is het met jou?! Heb je al super lang niet gesproken.
    Heb er zeker zin in, maar vind het ook beetje spannend hoor! He ik vier vrijdag mijn verjaardag/afscheidsfeestje want ga de 28e weg, dus als je zin/tijd hebt om te komen ben je welkom :) Lijkt me leuk om je nog ff keer te spreken! xx lies

  • 16 Augustus 2010 - 23:26

    Monica:

    He Lies!!!

    Ik zag op de site van Fem en Palma dat je ook reisverslagen gaat bijhouden:) Wat leuk!

    Ik hoop dat je een fijne tijd gaat hebben in Finland.

    k Zie je nog wel voor die tijd (vrijdag misschien!)

    Liefs,
    Monica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Finland: studeren tussen de meren!

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Tijd niet gezien!

04 Oktober 2010

Stockholm & Studeren

15 September 2010

De dozen

05 September 2010

Eerste week Kuopio!

31 Augustus 2010

Verjaardag in Finland
Lisa

Hallo! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn site. Het gaat echt gebeuren: Ik ga naar Finland! 28 augustugs a.s. vlieg ik samen met een paar meiden naar dé studentenstad van Finland: Kuopio! Wij gaan daar, met 7 studenten van de EUR, 3,5 maand lang vakken volgen aan de University of Kuopio. Ik zal op deze site al mijn wilde verhalen rond dit avontuur met jullie delen! Finland, here we come! XX lisa

Actief sinds 16 Juni 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 15991

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2010 - 30 November -0001

Finland: studeren tussen de meren!

Landen bezocht: