Nog maar 11 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Staaij - WaarBenJij.nu Nog maar 11 dagen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisa Staaij - WaarBenJij.nu

Nog maar 11 dagen!

Door: lisavanderstaaij

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Nog maar 11 dagen en dan staan we op het vliegveld.. Ik geloof dat ik nog niet echt besef dat het bijna zover is.
Denise (een van de meiden die ook gaat) heeft kunnen regelen dat we met z'n vieren een pallet vol met 50 kilo troep gratis op mogen laten sturen naar Kuopio. Gisteren mochten we allemaal een doos van 12,5 kilo bij haar afzetten en dat laten we ons geen twee keer zeggen, met de wetenschap dat we in het vliegtuig maar 20 kilo aan kleding en overige spullen mogen meenemen voor 3,5 maand!
Zodoende heb ik dus gisteren maar even geinventariseerd wat ik allemaal voor kleding/schoenen/boeken en overige spullen wil meenemen.. Het was een lastige puzzel, maar het resultaat mag er wezen: een hele doos vol met boeken, toilletartikelen, een hele boel kleren in een vacuumzak (wat een uitvinding!) en (alvast) 5 paar schoenen :D Thanks Denise!!

Nu op naar de 28e en de volgende 20 kilo, maar eerst nog even lekker hier genieten!

• 17 Augustus 2010 - 09:05

Lisa Van Der Staaij:

PS: nu alleen nog hopen dat het allemaal veilig aankomt (a)

• 20 Augustus 2010 - 12:58

Anja:

Hey Lisa, veel succes met je voorbereidingen en alvast een goede reis. Ik ga ook op reis: morgen voor een week naar Terschelling, heerlijk. Ik moet toch eens aan Joke en Wilco vragen hoeveel kilo ik eigenijk mee mag nemen, ben ik helemaal vergeten :) Groetjes Anja

• 26 Augustus 2010 - 12:27

Irene:

nog 2 daagjes! Goede reis en heel veel plezier in Finland!